American Gangser och Pretty Woman


Sitter och ska skriva klart min intervju
(läxa :P)
Hade gjort en ganska bra intervju innan men vår lärare gillade inte idén med fråga-svar,
utan man måste liksom göra om den till en berättelse. Förstår ni?
Vet knappt om jag har förstått! :D
Igår kollade jag på American Gangster, den har precis kommit ut på dvd.
Är det någon annan som har sett den?
Den handlar utspelar sig i USA under Vietnamnkriget, och man kan välja vilket slut man vill ha på filmen.
Eller asså det stod det på framsidan, men vad de menar är att man kan lägga till 18min på filmen om man vill.
(Den är annars 2 ½ timmar).
Den var rätt bra, inte min typ av film, men pappa och syskonen gillade den. :)
image23
Vad ska ni göra ikväll då?

Jag ska kolla på Pretty Woman, Har sett början, så nu ska jag äntligen få se slutet ^^ image24


Kram, Danii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0