Daniis Los Problemos

Heej!

Dagen spenderade jag hemma, inte för att jag var sjuk utan för att jag hade ett möte med tandis.
Jag har enligt henne 9mm överbett, korsbett och massa annat
(förstod inte det eftersom jag inte kan tandläkerska flytande)
Så jag ska få tandställing, blandade känslor där, kmr att ha snyggast leendet om 2år, men under tiden då?! Aj, Aj
Aja, och sen (vet inte om jag har nämnt det i bloggen men) jag har jättedålig syn.
Alltså jag har en dold skelning och allt som är längre ifrån än en meter är suddigt
(jag kan optikerska lite bättre än tandläkerska som ni kanske märker)
Så jag får jättelätt huvudvärk, när jag sitter i skolan, åker buss, framför datorn...
Tja, när mina ögon är öppna, när jag anstränger dem. Nästan i alla fall. (Låter mycket värre om man säger så ^^)

Milly å andra sidan har 2 perfekta tandrader och den perfekta synen med!

Har ni några "los problemos"?

Kramar från hon den dära halvblinda med en dold skelning, korsbett och 9mm överbett!
(Aha, hon! :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0