Fem!!!

(M) Jag vaknade fem i morse. fattar ni? Fem!! shit jag är helt slut, känns som om något har slagit mig med ett baseballsrack hundra gånger i huvudet. Jag gäspar var tionde sekund och mina ögon stängs var fjärde.
Satt uppe för länge i går, chattade lite med några kompisar...jaja hoppas jag inte somnar på lektionen, vill inte ha en lärare sittandes berdvid mig igen och tjatandes om att jag måste jobba. Tyvärr kan jag inte gå och lägga mig så fort jag kommer hem heller har 2 fotbollsträningar efter varandra, usch asså vet inte om jag kommer orka. Nej nu får jag skärpa mig..hehe. 

                                                     Trötta kramizar från Milly


Kommentarer
Postat av: carro

gud va jobbigt det låter :( men hoppas du får en någurlunda bra dag iallafall

/ Carro

2008-04-17 @ 10:44:30
URL: http://carrobruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0