Haltande fotbollsspelare

Shoo

 
jag spelade fotbollsmatch i går mot en av mina hundra favorit kompisar. Matchen blev väldigt jämn bara det att ingen i laget hade villjan att ta hem matchen. Jag kämpade jätte bra i början men sedan gick jag in allt vad jag hade i  en närkamp och båda föll, bara det att jag vrickade foten kraftigt. Jag kunde knappt resa mig.
När jag kom hem visade det sig att foten hade svullnat upp och det betyder ingen fotboll eller bandy på några veckor.NÅGRA VECKOR!!!! HUr ska jag kunna klara mig utan fotboll och bandy i några VECKOR???

                   Förkrossade kramizar från en haltande fotbollsspelare :(

Ps..Jag vet,jag e en sportfåne:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0