Klantig

Goodmorning.
 Jag gjorde världens  klantigaste sak i morse. Jag trodde jag vaknade halv sex och tänkte att det e ingen ide att somna om, jag skulle nämeligen upp sex. Jag låg där i sängen och väntade och väntade, sedan tog jag upp mobilen för att se hur långt det var kvar och vet ni hur mycket klockan var? fem. Alltså var klockan halv fem när jag trodde den var halv sex. Och inte kunde jag somna om heller..det är typiskt asså.
Jag är så trött så jag knappt kommer i håg vad jag heter. Ni ska få se en bild som är ganska lik mig just nu.

                
Hehe, sömniga kramizar från Milly.

Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: åh jag hatar sega dagar :p

2008-04-23 @ 08:24:33
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Frida

Aaa, visst var den fin!

Här gick vi upp halv 6 och tyckte det var ultratidigt!! Förstår att det är jobbigt då att vakna halv 5! ;)

2008-04-23 @ 10:44:47
URL: http://www.fluffig.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0