Skamsen

Hey

 Jag tänkte göra något rikigt dumt förut, något som bara losers gör. Jag tänkte fuska på ett prov.
Jag vet! Det var riktigt fegt, inget jag någonsin kommer att försöka igen.
Vi skulle ha ett prov i engelska och då blev jag sjuk, vilket inte e så ovanligt (jag blir sjuk rätt ofta)
men i alla fall när man e sjuk orkar man ju inte träna. Varje gång jag försökte så somnade jag
av utmattning. Sen kom jag tbx till plugget och skulle få göra provet, men man fick ha med sig en speciell
bok till hjälp...jag hade tränat hela morgonen utan att få nått att sitta. Så jag skrev ner några svar i boken...säg
inget..det var skit fegt. Men aja på provet blev jag helt stressad så jag glömde att jag hade boken med mig.
Vilket jag tyckte var bra för då slapp jag fuska, men jag glömde att förstöra bevisen på att jag ens var på väg
att fuska och i dag upptäckte min bästis det.
Hon blev skit sur, jag fattade ju att hon skulle bli det, men jag gjorde det ju aldrig egentligen, men som om hon
trodde mig. Men efter som hon e min allra bästa vän så ska jag låta henne tro vad hon vill.
 Jag var ärlig, fast jag borde ha berättat för henne för länge sen..det e ju sånt bästisar gör, tror jag. Men jag gjorde det inte för jag trodde att hon skulle reagera precis som hon gjorde, vilket hon har all rätt i världen att göra.
Men aja, I love her anyway, jag hoppas bara att hon kan lita på mig igen.
                        Kramizar Milly

Ps. fuska ALDRIG på prov det e bara för dummisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0