Sorgsen

Image:SMirC-sad.svgHej.....I dag när jag kom hem satt min mamma och lillebror och grät.
Jag fick värsta paniken och trodde att min morfar dött :(
Men när jag frågade så ville dom inte berätta, allt dom sa var att det inte rörde morfar.
Jag och min morfar har inte haft nån bra relation tillsammans.Ända från när jag var liten tills nu har jag bara träffat den trötta sjuka morfar som inte orkar med någonting, det e jätte sorgligt. Jag får tårar i ögonen bara jag tänker på det. Bara tanken på att han skulle dö gör mig helt förkrossad. Jag vet inte om vår familj skulle orka att ta den smällen. Speciellt inte mamma och min lillebror.


jag lägger in en dikt som e så vacker att  era ögon kommer tåras.

Alla har vi en uppgift att fylla.

Alla är vi värdefulla.

Glöm inte bort att du är värdefull.

Ta vara på din dag, var värdefull för dig själv....

Du är en del av det stora.

Bara du är du.

Du lever med kärlek i våra minnen och ska alltid få värma våra sinnen.

Många mil har du farit och har på underbara platser varit. Ljusa minnen har du oss givit genom hela livet.

Din sista resa till himlen är och många änglar på sina vingar dig bär.

Bekanta dig med änglarna och skåda dem ofta i ditt sinne, ty utan att synas, är de närvarande.


och en låt att gråta till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0